Volgers

donderdag 29 mei 2014

Kerst kaartje

Hallo allemaal,

zo inmiddels zijn wij alweer op de helft van ons vakantieweekje, of we het leuk hebben?
Dat ga ik nog laten weten hoor, we zitten in Overijssel dicht bij de grens met Duitsland.

Wat ik wel kan vertellen en waar ik niet blij mee ben, is dat ik voor mijn dikke voeten/benen
toch aan de steunkousen moet als ik terug ben, niet leuk, maar het is niet anders.
Ook hebben we eindelijk de uitslagen van de bestraling van mijn man binnen, duurde maar liefst 3 maanden, maar  alles was goed gelukkig.

Zo en nu  heb ik nog een kerstkaart voor jullie op deze Hemelvaartsdag


Het papier komt uit een blokje van Farm House en
het plaatje geprint op stempellinnen van Joy.
Het hoekje is van Marianne Design en de 
lantaarnpaal van Memory Box.
Overal wat Snow-Tex gesmeerd, o.a. op de roosjes, 
de sterretjes zijn van de Xenos.

Mijn voorraad vordert al aardig moet ik zeggen en zo
komen de oudere papiertjes ook eens op.

Fijne dag allemaal





14 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Lia. Straalt warmte en gezelligheid uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van je steunkousen , maar wat een reuze goed nieuws voor je man! Je kerstkaart is echt een plaatje prachtige details zitten er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een mooi romantisch, nostalgisch kerstkaartje! Mooi details.
    Jammer van de steunkousen. Tegenwoordig zijn er wel vrolijke heb ik gehoord en niet meer alleen van die vleeskleurige. Maar leuk is het niet.
    En wel fijn dat het met je man allemaal goed is. Ook al duurde het lang, nu weer even rust..
    Geniet nog van de tweede helft van je vakantieweekje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    Gelukkig een goed bericht voor je man, wat een opluchting, steunkousen dragen is geen pretje, maar als het niet anders kan..wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt, mooi papier en plaatje..
    fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of Christmas,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstkaart Lia!
    Hoop dat alles verder goed verloopt bij jullie.

    Groetjes en fijne dagen nog,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kerstkaart Lia - ik vind hem supermooi samengesteld en een echt plaatje.
    Fijn dat het met je man weer goed is. Minder het bericht dat je aan de steunkousen moet maar als het helpt...Geniet nog van jullie vakantie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie genieten van de vakantie Lia, heerlijk. Bah wat vervelend dat je toch aan de steunkousen moet na de vakantie. Gelukkig dat de uitslag van je man goed was. Geniet nog even verder van jullie vakantie en je kaart is weer schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een blogpost met gemengd nieuws Lia: een super kerstkaart, geen fijn bericht voor jouw onderdanen, super bericht vwb je man en je vakantie in het Oosten van het land.........zijn jullie niet bijna weggespoeld?? Ik hoop van harte van niet en dat het een fijne vakantieweek is!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kerstkaart Lia.
    Fijn dat de uitslag voor je man goed is en balen van de steunkousen.
    fijne vakantie nog.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg leuk je kerstkaatje Lia....En heel goed nieuws dat de medicatie bij je man positief is verlopen...maar heel vervelend dat je nu steunkousen moet gaan dragen...maar het zal vast wel beter zijn...en dan zal je er ook baat bij hebben....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi is je kerstkaartje!
    Fijn dat de uitslag voor je man positief is. Vervelend dat je steunkousen moet dragen. Vooral met warme dagen.... maar wat moet, dat moet.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooierd weer zeg.
    Fijn dat de uitslagen van je man goed waren maar heel vervelend dat jij de pech van steunkousen hebt.
    Hopelijk heb je het een beetje droog gehouden in de hoek waar jij zit.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super kaart....lia.
    wens je heel veel sterkte met alles

    groejtes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.