Volgers

maandag 26 mei 2014

Getrouwd

Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie een trouwkaart zien, die ik eerder deze dag op het blog van Hobbyhome
plaatste


Het papier is van Fabscrab, voor de buitenkant
heb ik een deel van het collectable hart van Marianne Design
 gebruikt, net als de ringen, van seambinding
een grote strik erop gemaakt.


Aan de binnenkant het opengewerkte deel van het hart gebruikt.
De rozen border is van Joy, de swirls zijn van Dutch Doobadoo
en heb ik bewerkt met embossingpoeder.
Verder heb ik diverse roosjes gebruikt, meeldraadjes en
andere frutsels.



Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij WLVC

Als jullie deze post lezen, ben ik gearriveerd op mijn vakantie adres,
even een weekje ertussen uit.

Fijne dag allemaal,







21 opmerkingen:

  1. Het is weer een droom van een kaart Lia!! Geniet van de vakantie!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt een plaatje, schitterend papier heb je gebruikt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty, dit is een waar cadeau.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    WOW wat een supermooi kaart, de binnenkant is ook prachtig, leuk de rozenborder, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is heb je gemaakt Lia. echt schitterend!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een schitterende kaart Lia, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend is je kaart Lia!
    Geniet lekker van je weekje weg. 't Is zo weer om ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Lia. Leuk dat je weer meedoet met de challenge bij WLVC. Succes!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf kaartje heb je gemaakt. Mooi dat uitstekende hart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Lia.
    Een lust voor het oog!
    Geniet lekker van je vakantie!!!!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Lia, die wil iedereen wel voor zijn huwelijk krijgen.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend mooi Lia....een prachtige kaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een schitterende kaart!
    fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Lia. Supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende trouwkaart!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi en romantische trouwkaart is dit. Geniet van je vakantie!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart is dit weer Lia.....zo mooi gedaan, zowel de binnen als de buitenkant....Heerlijk om te mogen bewonderen en fijn dat je weer meedoet bij WLVC. Graaaaaaaag tot ziens weer!
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige vintage trouwkaart !!
    Leuk dat je meedoet bij WLVC.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.