Volgers

donderdag 23 januari 2014

52 weeks before Christmas

Goedemorgen allemaal,

welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog willen volgen.

En wat een ontzettend leuke reacties op mijn accordeon kaart en theedoos, ook massaal gereageerd op facebook, heel leuk.

Vandaag een kerstkaart voor de challenge van Yvonne



Papier is van Joy, Winter Wishes, prachtig blokje en nu bijna op. Plaatje volgens mij van Gerda's Hobbyshop, daar heb ik wat Frantage opgestrooid. Gebruikte mallen, de ijskrisstallen border van Noor, het hoekje met tekst van Marianne Design.
IJspegelrand is eigenlijk de grasrand pons van Martha Stewart, sterren van Memory Box, wat mooie parels en een veer.
Dit kaartje is nog uit de collectie van vorig jaar, heb er nog 1 om te laten zien, en dan ga ik de nieuwe van 2014 laten zien.

Fijne dag allemaal,


24 opmerkingen:

  1. Oh Lia wat heb je dit schitterend gemaakt, helemaal geweldig vind ik je kaart, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi Lia, mooie kleur dat ijsblauw, mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker winters kaartje Lia!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart. Prachtig in deze kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterkaart Lia, mooi lief plaatje. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt weer een prachtige kaart Lia.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart
    superssss

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterend vintagekaartje Lia...heel mooi in die zachte lichtblauwe kleurtjes en het veertje hele mooie accentjes erbij ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem helemaal top jouw kerstkaart.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi kerstkaartje leuk plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia,

    Wat een beauty van een kerstkaart heb je gemaakt en zo leuk met die veer erop.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kerstkaart Lia - supermooie kleurtjes en prachtigmooi samengesteld - ik vind het een plaatje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Lia!!
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia,
    Prachtig winters kaartje, ik vind die ijsblauwe kleuren in combinatie met het plaatje, helemaal top, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende winter kaart!! Leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een geweldige kaart lia!
    prachtig de blauwe kleuren
    en mooie mallen gebruikt

    lieve groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ijzig, winters, kleuren, sfeer... kortom heel mooi , Lia! Tja, en strakke kaartjes, je houdt ervan of niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi Lia!!
    Prachtig deze kleur blauw!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia,
    Super gezellig dat je mijn blog bent gaan volgen...dan kan ik niet achterblijven hè! Ik heb even rustig op je blog gekeken en zag hieer hele leuke kaarte, creaties en een hele mooie gepimpte theedoos met lekkers erbij! Je kerstkaart is ook prachtig Lia! tot blogs
    Hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Once you link the customer to the sales page, you earn money as per your
    commission. Keeping with the analogy above, it goes without saying
    that no matter how good a single cog might be, it is worth nothing if the whole machine hasn't been constructed
    effectively. But in 2008 we received half a dozen panicky calls like this:
    "We just found out our competitor in Australia found out about our campaign.

    Here is my weblog internet marketing

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.