Volgers

maandag 1 april 2013

Rompertjes

Goedemorgen allemaal,

Met mijn Accordeon Flip kaart ben ik 1e geworden bij Krea2day hoe leuk is dat?
Toevallig won de schoonmoeder van Cynthia de prijs maar heeft hem weer beschikbaar gesteld, daardoor was ik de gelukkige, lief toch?

Het patroon van het rompertje kreeg ik van Tineke dank je wel Tineke!

En dit zijn mijn creaties

Het papier wat ik gebruikt hebt is van Maja Design

En een jongensversie, die papier is van Rayher.

Zijn ze niet schattig? Is ook heel leuk om te maken, er volgen er vast meerdere.

Gisteren de verjaardag van onze oudste zoon ( 35 ) gevierd, was heel gezellig en lekker gegeten.
De kaart die ik voor hem maakte volgt nog.

Allemaal nog een gezellige 2e Paasdag,



30 opmerkingen:

  1. Echt SCHATTIG!!!!
    Jij ook fijne 2e paasdag!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh oh wat blijven ze toch "cute"!!! Ik heb er al veel langs zien gaan en elke keer is het weer leuk!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt heel erg leuk
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en mooi gemaakt
    Ik heb een probleem komt er net achter dat me berichten niet weergegeven worden bij me volgers weet jij misschien hoe ik dit oplos?
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve rompertjes heb je gemaakt
    Fijne dag vandaag,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 hele schattige rompertje, daar kan je gerust mee op kraamvisite ....PRACHTIG!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je prijs en met je zoon.
    Je rompertjes zijn prachtig, ik heb ze ook weleens gemaakt en gegeven en ze blijven een succes. Deze zien er prachtig uit.
    Fijne 2de Paasdag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige rompertje Lia!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je prijs je had ook een prachtige kaart gemaakt, en je rompertjes zijn prachtig geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie rompertjes, zo schattig! Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief!
    Heel mooi gemaakt!
    Fijne dag nog.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijs.
    Je rompertjes zien er heel schattig uit.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat zijn ze leuk geworden en gefeliciteerd met je prijs
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. SUPER zijn de rompertjes en ja heel leuk hoe je uiteindelijk als winnares uit de bus bent gekomen, maar wel dik verdiend met die gave kaart Lia!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat een schattige rompertjes!! Gefeliciteerd met je prijs en met de verjaardag van je zoon.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ken ze van Tineke, inderdaad. Maar jouw creaties zijn zeker net zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, vergeet ik nog een felicitatie met je prijs en met je zoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog gefeliciteerd met je zoon Lia. Wat zijn die rompertjes toch geweldig, ik vind ze altijd zo ontzettend lief. En gefeliciteerd met je prijs, ik had het inderdaad gezien, helemaal super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn enig Lia en wat prachtig gemaakt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die zijn prachtig Lia.
    Gefeliciteerd met je zoon. Ook op 31 maart jarig of na zijn verjaardag gevierd?

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat schattig zijn je rompertjes Lia! Ze blijven zo leuk om te maken.
    Gefeliciteerd met je prijs en nog met je zoon.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lia,
    ze zijn enig geworden!! Allebei de varianten.
    En gefeliciteerd! Altijd leuk om te winnen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat schattig toch....ze zijn allebei mooi!
    En natuurlijk gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat leuk gemaakt ! top hoor !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. tja wat zijn ze leuk he die rompertjes, Tineke heeft al een heel pad achter zich liggen met rompertjes....Die van jou zijn ook echte BJOETIES geworden.
    En last but not least van harte met je gewonnen prijs.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een schattige rompertjes heb je gemaakt echt ik vindt ze zo mooi groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuke rompertjes snoezig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ze blijven leuk die rompertjes maar wel moeilijk om te maken hoor...knap werk weer

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.