Volgers

donderdag 7 februari 2013

Vogels

Goedemorgen allemaal,

Van de week heb ik een vogelkaart gemaakt,


De zon scheen volop toen ik weer een serie foto's maakte, de kleuren zijn zalm, papier geen idee komt uit een blokje.
Vogelkooitje met vogeltje en ketting=Memory Box
Postcardstempel=????? weet ik even niet meer.
Verder alles van dezelfde papierlijn.

Deze kaart wil ik mee laten doen aan Dutch Card Lovers daar wilden ze vogels zien.

Ik zag ineens dat ik 2 volgers miste, jammer, maar zij zullen ongetwijfeld een goede reden hebben.

Fijne dag allemaal,


36 opmerkingen:

  1. Wat een PLAATJE zeg, hele mooie vintage kleuren!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vogelkaart Lia....als je ziet hoeveel verschillende er al voorbij zijn gekomen.....maar ze zijn allemaal weer anders en dat is juist zo leuk.

    Groetjes , Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Lia, hele mooie kleur heb je gebruikt,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi vintagekaartje Lia, mooie zachte kleurtjes en die vogeltjes....superssss
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan met dat vogelkooitje en die ketting, ziet er mooi uit,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt een prachtig kaartje Lia!!!
    Zou me om die volgers geen zorgen maken,met die mooie kaartjes van je zijn zij degene die wat missen!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is dit geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart in die zachte tintjes!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een super mooie kaart, ik hou hier wel van.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart. Mooi papier en succes met de Challenge.

    groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en het papier vind ik super....en ach ik was al mijn volgers kwijt! En ze gaan al jouw mooie creatie,s missen....Liefs van hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit kaartje ziet er GEZELLIG uit Lia.....zo met al die vogeltjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke vogeltjeskaart heb je gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje, mooie vintage stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend en wat laat je ook prachtige kleuren zien!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie vogeltjes kaart! Prachtig gemaakt met mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtkaart !!!!


    Grtjs, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een hele verzameling leuke vogels! Mooi kaartje Lia en hartelijk bedankt dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend kaartje Lia, ik vind hem prachtig geworden, mooi zo in die kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooi kaartje, mooi papier. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaartje ziet er weer prachtig uit, mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend Lia, prachtige kleur en die rand met vogels vind ik ook zo mooi. Die ketting aan de kooi maakt het wel helemaal af, enig detail!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi kaartje, lieve zachte kleurtjes!! mooi de vogelkooi met ketting.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi! Leuk randje papier links waarvan de kleurtjes in de rest van je kaar terugkomen, en dat gave kooitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend gemaakt.
    Fijn weekend
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtig kaartje hoor, ik ben dol op vogeltjes lief van kleur ook

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een heel erg mooie, stijlvolle kaart ! top hoor, past allemaal erg mooi bij elkaar, die zachte kleurtjes, heel sfeervol
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.