Volgers

dinsdag 1 mei 2012

CANDY WINNAAR

Goedenavond hobbymaatjes,

Wat hebben jullie geweldig leuk gereageerd op de Candy, ik heb er zelfs weer nieuwe volgers bij gekregen, van harte welkom en dank je wel allemaal.

Dan nu de uitslag, mijn man heeft een lootje getrokken, en de winnaar is


Anneke van harte gefeliciteerd met de gewonnen candy!
Wil je je adres gegevens door mailen aan Elly van 't hobbyschuurke?
Dit kan via het contact formulier, zij stuurt dan  de gewonnen prijs naar je toe.

Iedereen bedankt voor het meedoen en een fijne avond!



5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anneke!
    Veel plezier met deze candy en Lia dank voor de kans!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Anneke en jij bedankt voor de candy Lia!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woh geweldig wat leuk dat ik gewonnen heb,
    ik zal je even mijn gegevens doormailen
    hartelijk bedankt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lia ik heb de candy ontvangen
    wat een schitterende hobbyspulletjes
    en heel erg leuk dat je er nog wat extra bij hebt gedaan
    ben er reuze blij mee
    heel hartelijk bedankt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.