Volgers

zaterdag 16 juli 2011

Kerstkaart 1 en 2

Goedemorgen allemaal,

Wat heb ik veel berichtjes mogen lezen, na mijn vorige post, dank jullie wel voor jullie oordeel en medeleven.
Vandaag heb ik alvast 2 eenvoudige kerstkaarten voor jullie, liggen al een poosje klaar, maak ze nu tussendoor,
dan hoef ik er straks geen fabrieksarbeid van te maken.

Papier is van Maja Design, boompje van Marianne, de letters zijn stickers uit een vel van Echo Park.
Zoals ik al zei, 2 eenvoudige kaarten en snel klaar ook.

Wij hebben een redelijk volgeboekt weekend, maar tussendoor kom ik wel bij jullie langs hoppen.

Fijn weekend allemaal,

28 opmerkingen:

  1. hoi Lia, dat gaat goed vooruit ! leuk gemaakt,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kerstkaarten zijn leuk geworden.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    wat een leuke kerstkaarten en wat verstandig om er vroeg mee te beginnen, dat zou ik zelf beter ook doen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy lia
    dat zijn er weer twee van een reeks van heleboel :-))deze zijn weer erg mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eenvoud siert je kaartjes, ze zijn mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi leuke kerstkaarten,ik moet ook maar eens beginnen.fijn weekend.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten Lia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh heerlijk toch,even simpel,maar toch weer heel mooi!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia, wat een mooie kaarten!! Kerst in juli!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk hoor Lia!
    Voor massaproduktie moet je eens bij Christine kijken zij heeft trouwkaarten voor haar zoon gemaakt, als ik goed gelezen heb 152 stuks.
    Fijn weekend, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi zijn ze alletwee.
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg mooi deze kerstkaartjes!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk gedaan hoor je kerst kaartjes

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kerstkaartjes is altijd
    makkelijk om er al een paar te hebben liggen
    ik heb er ook al 12 klaar

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Lia,

    Zoals ik ook tegen Anneke zei, met deze koude buiten, vind ik kerstkaarten nu echt niet gek hoor :-) Mooie kaarten trouwens !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier regent het, het lijkt wel herfst, dus het is niet zo gek dat je Kerstkaarten maakt.
    mooi hoor.
    gr Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee hele mooie kerstkaarten heb je gemaakt, mooi papier en leuke kesrtboomstans, die zal ik ook maar op mijn zeeeer lange verlanglijst zetten!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lia wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt.
    Je kan ze maar klaar hebben liggen en het weer is er ook naar .
    Wat een regen het lijkt wel herfst.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn beide prachtig. Lia!
    Heb nog heel weinig inspiratie voor kerstkaarten ;lol))
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het zijn 2 hele mooie kaarten Lia !
    Af en toe een kerstkaart erbij en je komt er wel hé ;)

    Fijn weekend nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn leuk, allebei de kaartje.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lia,

    wat een leuke kerstkaartjes heb je gemaakt.
    En inderdaad, als je het in etappes doet, voelt het straks niet als lopende band werk.
    Je olijfgroene kaart was ook mooi. Ik was op vakantie en kon niet meedoen.

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo lia
    Dat ziet er leuk uit!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Lia,
    ik volg je al een tijdje en vind je kaarten erg mooi (je naam trouwens ook...)
    Complimenten!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kerstkaarten, Lia. Als het weer zo blijft, dan ga ik misschien toch ook ermee beginnen.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.