Volgers

vrijdag 24 juni 2011

Happy Birthday

Goedemorgen allemaal,

Vandaag post ik een kaart, die al een weekje klaar was voor mijn jarige vriendin.
Inmiddels heeft zij deze ontvangen, dus kan ik hem aan jullie laten zien.


                              

Ik heb voor de hele kaart gewerkt met het prachtige papier van Pion Design.
Alles bewerkt met Pumice Stone.
De rozet is van Tim Holtz, caméé kopje van Doe@ding deze zijn er in alle kleuren en maten.
Doily Lace pons en hoekjes en kant uit voorraad.


Hier de binnenkant, links allerlei verjaardagsteksten gestempeld, de tag rechts is ook van Pion Design.
De blauwe stoffen roosjes zijn van Marianne Design.


Ook de postcard en het monogram is van Pion, de vlinder van Magnolia, fotolijstje Melissa Frances.
Het monogram uitgestanst met een nestabillitie.



Het kleine envelopje is van Maya Road, er zit nog een klein labeltje in, vergeten er een foto van te maken, en
de vlinder ook weer uit een Pion vel.
Samen met een cadeaubon, was ze helemaal in haar nopjes met deze kaart.
Zelf ben ik er ook heel blij mee, vind hem heel mooi geworden.
Natuurlijk ben ik ook altijd blij met jullie berichtjes, ik lees ze met plezier,

Fijne dag allemaal,


35 opmerkingen:

  1. Dit is schitterend zeg, prachtig en zeer stijlvol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Heel mooi met die rozet in het midden en het envelopje vind ik ook super leuk.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal geweldig!
    Heel leuk gedaan zo....
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend..wat een mooie zeg!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lia dit is geen kaart meer hoor.
    Dit is een heel project.
    Wat heb je het mooi gemaakt.
    Mijn complimenten!
    Ik wens je een mooie dag, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende creatie
    wat heb je dat mooi gemaakt
    echt fantasties

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er mooi uit,prachtige zachte kleuren en met leuke dingen gecombineerd!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groot gelijk dat je er blij mee bent want hij is helemaal geweldig. ERg mooi gemaakt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende kaart en zo mooi subtiel van kleur,GEWELDIG!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwww Lia,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwww wat een super geheel, alles past en dat papier match zo mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie creatie heb je gemaakt wat prachtig papier en schitterende details! Een geweldig geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit super mooi gemaakt zeg. Ik raak niet uitgekeken en ook prachtige kleuren !!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Lia, daar zal jouw vriendin echt blij mee zijn. Mooie kleurencombi en de snufjes zoals de camee is super!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie, uitgebreide kaart! Super gemaakt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuuw wat een schitterende creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lia , ik vind hem PRACHTIG !! Schitterend in dat licht-blauw. En wat een leuk idee om met die rozet een sluiting te maken. Het hele modelletje van de kaart vind ik super. Groot compliment. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw, je vriendin boft met zo'n mooie kaart, heel mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wat een mooie sjieke kaart zeg!!
    echt prachtig!
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  20. supermooi Lia, heel erg prachtig
    gr
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig, Lia! Leuke details heb je gebruikt!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Stunning, Lia! Prachtig, ben helemaal sprakeloos...
    Mooie embellishments, mooie kleuren, mooie vlinders en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Zou willen dat ik je vriendin was, hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart! Schitterend in een woord.
    Groeten Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tjonge... ik kijk mijn ogen uit, wat een mooie kaart heb je gemaakt en je hebt er ook zoveel aandacht aan besteed! Super!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Lia,

    wat een prachtige kaart is dit. Eigenlijk is het meer een cadeautje dan een kaart vind ik. Je blijft kijken en ontdekken.
    Al die details. Echt heel erg mooi!
    Daar zal je vriendin vast en zeker heel blij mee zijn. Heb je al een reactie van haar??

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik kijk mijn ogen uit!!! Lia wat een prachtige creatie. Al die leuke details en die mooie kleuren. Super!

    Groetjes
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je kaart is weer super. In het echie is je kaart nog mooier. Leuk ook met al die freubel dingetjes erop. Zal diegene denk ook wel erg blij mee zijn.

    Fijn weekend. Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat mooi gemaakt. Schitterende details
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Lia,

    Prachtige creatie en mooi zo in dat zacht blauw gedaan .
    Heel veel leuke details erop gezet !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi,

    Heb net ff je kaart bewonderd!!!
    Helemaal geweldig geworden, supergaaf!!!!

    greets Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou Lia hier heb ik maar 1 woord voor PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!
    Mooi gemaakt zeg!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw !! Lia wat is dit moooooi !!!!
    Dit is een PRACHTIGE creatie !!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.