Volgers

donderdag 27 januari 2011

Wit-Wit-Wit

Goedemorgen allemaal,

Vandaag post ik een witte kaart met een gekleurd afdrukje, met deze kaart wil
ik graag meedoen aan de challenge van Double Dutch

Achtergrondpapier ( geschuurd met distresser ) is van Magnolia, evenals het boomblaadje.
Pons van Martha Stewart.
Dots is een creatable van Marianne Design.
Bloem en blaadjes zijn van Crealies.
Roosjes, parelsprieten en taartrandje uit voorraad.
Stempelafdrukje ooit eens gekregen.

Fijne dag allemaal,


36 opmerkingen:

  1. hoi

    ooo wat een prachtig kaartje!

    heel erg mooi gemaakt!

    succes met de challenge!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stijlvol kaartje, prachtige bloem heb je gemaakt.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen...heel mooi wit kaartjeis dit!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg mooi kaartje,één kleur doet het goed!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige, stijvolle kaart, Lia.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OO wat een prachtig kaartje Lia,zo helemaal in het wit.
    Het achtergrond papier is echt schitterend, alles klopt gewoon en die bloem is ook al zo mooi.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een ontzettend gave kaart! Ik vind 'm super!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Lia !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooooh, wat een schatje !!! hij is supermooi !
    nog een fijne dag,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart.Echt gaaf in 1 kleur.
    Dat maakt het ook heel chique. Superrrrr.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Lia!
    Mooi zo die ene kleur.
    Succes met de challenge, voor mij maak je goede kansen.
    Groetjes en bedankt voor al je reacties op mijn blog, heel erg lief, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoie Lia

    Meid wat vind ik dat een top kaart,vind hem helemaal geweldig,hij heeft stijl,prachtig,
    Zelf heb ik nog nooit een witte kaart gemaakt maar ga het nu zeker doen!!!

    Gr Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje in grijs / wit , Lia. Doet een beetje winters aan. Het meisje is mooi ingekleurd. Dat achtergrondpapier van Magnolia vind ik enig ; ik heb het onlangs ook op een kaart gebruikt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia, ik ben via via op je blog terecht gekomen, zie dat je net als ik van de vintage/romantische stijl houdt. Je kaart hierboven is erg chique!! Heel mooi!
    Ik ben volger van je geworden en als je tijd hebt vind ik het ook erg leuk als je even bij mij komt kijken.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi kaartje Lia!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooi kaartje Lia,heel stijlvol.
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Lia!
    Mooi in één kleur, en je bloem is ook al zo mooi.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind dit toch zo'n super idee, helemaal wit en alleen het afdrukje ingekleurd, wat een prachtig geheel krijg je dan!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaartje zo in het wit Lia.
    Succes met de challenge
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is echt een heel erg mooi wit kaartje.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi stijlvol kaartje
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, heel mooi zo helemaal in het wit en het afdrukje zo mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wow wat een supermooi en stijlvol kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Lia. Mooi chique.

    Als ik nog tijd heb, wilde ik ook nog aan die challenge nog mee doen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi , prachtig , chic !!!
    En jouw paarse kaartje is ook al zo prachtig !
    Wauw Lia, knap werk !!

    Nog een aangenaam weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello Lia,
    Een superchique kaartje is dat.
    Prachtig zo in het wit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heb je supergaaf gedaan Lia!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi lia

    heel lief kaartje


    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a wonderful card with the white on white .. Just gorgeous.
    Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Lia,
    Wat een prachtige kaart . Mooi chique.

    Groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Lia,

    Superleuk kaartje zo in het wit !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.