Volgers

dinsdag 5 oktober 2010

Award nummer 2!!

Geweldig Caroline, een 2e Award van jou gekregen, duizend maal thanks.

Ik begrijp dat ik 3 dingen moet noemen die ik leuk vind.
Nou dat is niet zo moeilijk hoor, o.a.:

1- natuurlijk lekker hobbyen
2- ga ik heel graag zwemmen
3- shoppen, o.a. in hobbywinkeltjes ( hoewel, dat kan ik dat niet meer zo lang vol houden)

Ik ga nu de Award doorgeven aan 5 mensen, jammer, want eigenlijk gun ik hem al mijn volgers.

Regina                                           
Marjan
Marrie
Astrid
Christa

Veel plezier met jullie Award

5 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Proficiat met je award, je verdiend hem want het is een hele leuke blog met prachtige creaties!!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je award.
    Groet, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om te krijgen! Je verdient hem!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Award Lia.
    Lief van je dat je hem ook aan mij geeft. Bedankt daarvoor.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi lia

    gefeliciteerd en erg bedankt voor de award!!

    ik zie het nu pas sorry!!

    ik heb soms wat problemen met mijn laptop,ik kan soms ook geen reactie achterlaten want dan doet hij het niet!!

    ik ga hem vadaag op mijn blog zetten want moet nu gaan werken!!

    bedankt!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.